Ấn phẩm:
Efl teachers’ and students’ beliefs about factors affecting students’ participation in group work activities in the faculty of foreign languages at Hong Duc university
Đang tải...
Xem mô tả
16
Xem & Tải
2
Nhan đề khác
Tóm tắt
This survey research analyzed teachers’ and students’ beliefs about factors affecting students’ participation in group work activities at Faculty of Foreign Languages at Hong Duc University and highlighted the importance of the conditions underlying effective classroom interaction. Quantitative and qualitative data gathered from survey questionnaires and interviews indicate both the similarity and difference in their beliefs. These results assert the significance of teachers’ and learners’ involvement in classroom research and draw attention to the need to incorporate learners’ beliefs into pedagogy.
Mô tả
AGU International Journal of Sciences – 2020, Vol. 8 (1), 46 – 55
Tác giả
Minh, Hoang Thi
Người hướng dẫn
Nơi xuất bản
Nhà xuất bản
Hong Duc University
Năm xuất bản
2020
ISSN tạp chí
Nhan đề tập
Từ khóa chủ đề
Beliefs , Group work activities , Students’ participation
Bộ sưu tập
URI
Tài liệu tham khảo
Thông tin bản quyền
Tệp tin
909b68532df58ec8921dc8ad59685fb7.pdf
Dung lượng: 371.04 KBĐịnh dạng: pdf
Lượt xem: 2 Lượt tải: 0